The mist

c0140843_17274396.jpg

ど〜もma2です。先日健康診断してきました。特に問題はなさそうですが、体重が3kgも落ちていたので何だか嬉しいです。笑 さてさて先週末の事なんですが、学生時代の友人から映画「ミスト」に誘われ見てきました。若干ホラーぎみのジャンルなんでしょうか?正直、僕はかなり苦手な映画でした。笑 人間追いつめられるとこうなってしまうって言うストーリーだったみたいだけど、終盤あきれてしまい、何度も時計を見てしまいましたね・・・・。久々に自分に合わない映画をみてしまった気分でした。笑誘ってくれた友人もぐったりでした。そんな足取りも重く映画館を出ると、これまた学生時代の友人に出会いました。クラスは違ったものの、三人で学生時代についてさかのぼっていました。そんな彼の手にはミストのチケットが!!笑 今度彼とミストについてゆっくり話そうと思います。笑 気持ちを取り戻そうと、そのまま居酒屋へ行きサクッと飲んで帰宅していると、そこでまた偶然にも学生時代の友人に出くわしました!!何だかプチ同窓会気分で不思議な一日でした。映画を観ている時に体に力が入っていたのか太股が若干はっています・・。笑 当分このジャンルの映画はいらないと思いました。映画館に行くことで、色々興味ありそうな新作情報も確認できたので、時間があれば映画館に行こうと思います。以前地元仲間で見た「テキサスチェーンソー」、この映画に匹敵する苦手映画でした。笑 恐いのはもういやですね。笑 そんな感じでこれからお誘い頂いた武道館へ行って来ます!!


Hi it's me, ma2. Yesterday I went to a health check. I don't have anything wrong with me but my weight had gone down 3kg and I was pretty happy about that! So, on the weekend, I went to see 'The Mist' at the movies because a friend from college asked me. It was a bit of a horror film and not my type of film at all. Humans getting chased and having bad things happen to them... that sort of story. By the end of it I was sick of it and looking at my watch. It was the first time in a while that I saw a film that didn't really suit me. My friend was also over it. Dragging ourselves out of the theatre on heavy legs, we ran into some other friends from college. 3 people from different classes but we got over that. Our other friend didn't have tickets to 'The Mist'! I'd like to see him and have a good chat to him one day.
Trying to cheer ourselves up after the movie, we went to a pub for awhile and ran into another friend from college. The whole day felt like a bit of a reunion.
Now my muscles are a bit tense. I wonder if it was because of the movie. I don't think I'll watch a movie like that for awhile! But I saw a lot more movies I would like to see at the cinema. I really didn't like the Texas Chainsaw Massacre though. I don't like scary movies.

ma2

by BAKANAL | 2008-05-27 17:29 | ma2

<< The send off pa... BAKANAL meets S... >>