BAKANAL ONLINE STORE is coming so soon

BAKANAL ONLINE STORE is coming so soon_c0140843_21135152.jpg

ちょりっす!今日はすごい暑さで、クリビツなU$Kです。しかし、うだるような暑さにも負けず、皆さんについにアレを発表できるときがやってまいりました。BAKANAL ONLINE STOREのオープン日が決定しました。6月6日オープン予定です!ここ最近はこの準備にかなりの時間を費やしてきましたが、いいものができあがってきています!webストアーonlyのLimited-Tもかなりのgood shitです。詳細はオープン日が近づくにつれ発表していきますので、随時ブログをチェックしていただければと思います。

それでは、皆さんよい週末を〜!!



Hey yo what it do? It's your boy U$K. I'm so happy to be able to announce about this... The opening date of BAKANAL ONLINE STORE is gonna be June 6th! We have been spending a lot of time. I'm pretty sure it's gonna be dope. And Limited-T is also done. It's damn tight for sure. I'll announce the specific stuff later here. So keep checkin this blog. Thanx guys!

U$K

by BAKANAL | 2008-05-23 21:14 | U$K

<< BAKANAL meets S... Gift from ma2 >>