RICOH R8

c0140843_15122872.jpg

c0140843_15125351.jpg


ちょりちょ・・・いや。ど〜〜もma2です。今朝方までブログのサーバメンテナンスで、なかなか開けなかったっすね。申し訳ないです。でももー大丈夫です。しっかりメンテナンスしていただきました。笑 安心してこうやってブログもアップされていますね!!笑 僕もこうやってブログを書かせてもらっているので、常にBagの中にはデジカメを携帯しています。今のは一昨年年末購入したんですが、操作性が今ひとつ・・・。なのでデジカメもそろそろモデルチェンジしようか迷っています。個人的にRICOHR8ですね。RICOHといえばGR DIGITAL で有名ですが、値段も値段ですし、光学7.1倍はすごいですよね。3月終わりに出たばかりでまだまだ周りでもたれてる方も少ないみたいなので、ちょっとゲットしちゃおうかな〜なんて思っております。僕のブログの写真が突然綺麗になったらあっ!!買ったんだなって思ってみてください。それなりの写真の勉強しながら色々撮ろうと思っています。楽しみです!!



Hello! It's me ma2. This morning the blog wouldn't open due to server
maintenance, sorry about that. It's ok now. It has been well maintained and I can upload this blog without any problems. Because I'm always writing this blog, I carry a digital camera around in my bag. I bought my current digital camera at the end of the year before last but it's not great to use and I'm thinking of changing the model soon. Personally, I really like the RICOH R8. RICOH's famous for its GR DIGITAL model but the brand is pretty expensive - no wonder for 7.1 optical! It just came out at the end of March so there aren't many people who've got it and I am thinking of getting it....
So if my blog photos suddenly look really nice, that's why! If I get it I think I'm going to study about photography to use it properly. It should be great!


ma2

by BAKANAL | 2008-04-23 15:16 | ma2

<< DOCROC iD is no... BAKANAL online ... >>