1 on 1

c0140843_14562617.jpg

ちょりちょりちょりーっす!皆さんどうもです、U$Kです。昨日は先週のブログでご紹介したDANCE@LIVEのファイナル!見に行ってきましたよ〜、両国国技館!駅の改札をでると、低いベース音が聞こえてきてテンションアップ!会場に入ってさらにアップ!!今回はファイナルラウンドとあって、出場者の皆さんの意気込みと、絶対に負けないという気迫がすごかったです。殺気にも似たものがありました。そして、ダンスバトルに負けず劣らずあつかったのが、アーティスト陣によるLIVE!最高の1日が過ごせました。カリスマカンタロー氏はじめ、ANOMALY crewの皆さんありがとうございました。しかし、僕終始あがりすぎて写真全然撮ってません。Damn。



What up what up! It's your boy U$K in da house! I checked DANCE@LIVE which I mentioned last week. It was poppin for sure. I was like Daaaaamn! I was pretty impressed. The 1 on 1 dance battle is so exciting. I can feel the spirit from the competitors. That's why I totally forgot to take pictures. Shit. That's the only one I got.

U$K

by BAKANAL | 2008-04-21 15:06 | U$K

<< BAKANAL online ... DANCE@LIVE FINA... >>