BAKANAL meets essense!

BAKANAL meets essense!_c0140843_155949.jpg

ちょりちょりちょりーっす!春の到来にウキウキな世界のU$Kです。先週末にBAKANAL正規取扱店である"essense"さんにお邪魔してきました。


BAKANAL meets essense!_c0140843_1563275.jpg

おぉ、バッチリ店頭に置いていただいております!しかもカタログも自由に見れるようになっています。スタッフの方々も本当に皆さんgoodな方々ばかりなので、是非皆さん遊びに行ってみてください!


BAKANAL meets essense!_c0140843_15204645.jpg

帰り際にちゃっかり僕は前から狙っていたNIKE SBの最新DUNKゲットしてきちゃいました。このカラーリングとクロコダイルの素材がたまりませんね!本当に御世話になりっぱなしでしたが、essenseの皆さんありがとうございました!



Hey yo what it do? It's your boy U$K. I just stopped by "essense" which carries BAKANAL stuff. I think you guys already know the shop, because it's kinda famous for limited kicks and clothes. And it's usually on hypebeast. If you need something street stuff, you should check out the store for real. I promise you can find what you want fo sho. It's the great store!

U$K

by BAKANAL | 2008-03-31 15:37 | U$K

<< Big up TWILIGHT... Brooklyn Brooklyn! >>