THE HUNDREDS

c0140843_1523618.jpg

僕らBAKANALの二人もかなり刺激を受けているブランドのひとつTHE HUNDREDS。webもかなりこだわったPhotoが毎回アップされているのでかなり楽しいです。デザイン・色使い本当に刺激をうけます。去年U$Kはカタログ撮影でLAを訪れた際、彼らのオフィスで談笑しているところをTHE HUNDREDSのブログにアップされていました(笑)そんなTHE HUNDREDSもサンフランシスコ店をオープンしたようですね。内装も相変わらずこだわっていて、是非一度足を運んでみたいですね。A/Wに向けて今日はU$Kとがっちりミーティングもしたので、これからいいもの作って行くので、お楽しみにしてください。



Hello! It's me ma2! How are you guys? Do you know THE HUNDREDS. It's the LA's most hottest street brand. I love their web and the way they update the blog. U$K used to visit theie office when he went to LA to photoshoot last summer. And they updated the scene about U$K and the designer Bobby. Try to find it out! Anyway they recently opened their 2nd store in SF. It's also very cool and fashionable. I wanna visit there one day. THE HUNDREDS is huge!

ma2

by BAKANAL | 2008-03-25 02:01 | ma2

<< In Kitashiga Looks damn good >>