From FUKUOKA

c0140843_14133536.jpg

どーーもma2です。ここ最近は暖かくなりましたが花粉症最悪です。そんな中、福岡のカツヤ君からHOTなDVDが届きました。その名も『ALL IN THE HOOD』!主に福岡のストリートでのSK8やBMXのシーンがたっぷり詰まったDVDです。この間晩飯食べながら見てたんですが見入ってしまい、ご飯が冷めてしまいました。それくらいレベルの高いパフォーマンスだと思います!!興味のある方は是非!!


c0140843_1414502.jpg

そして僕の中で衝撃のアイテムを先日ゲットしました。名刺入れなかなかしっくり来なかったのですが・・・これかなり使えます!!MARC JACOBSの小銭入れなんですが名刺にもぴったりです。かなり気に入っています。ガンガン名刺配りたいと思います。笑



Hello! It's me ma2. I just got skate & BMX DVD called "ALL IN THE HOOD" from my man KATSUYA. This is totally awesome! It's now in store so find it and check it out!

And I also got new item! This is actually coin case but I use it like business card case. This is so good to use. I love it! I'm gonna hand out my business card as much as possible!

ma2

by BAKANAL | 2008-03-13 14:19 | ma2

<< HOT ROD is hot! The exploration >>