Chillin at IKEA

Chillin at IKEA_c0140843_22294432.jpg

ちゅーっす!どうもどうも。U$Kです。今日はアメリカ時代非常に御世話になったIKEAへ。IKEAはもうご存知の方も多いと思いますが、北欧からやってきた家具屋さんです。家具以外にも生活雑貨やレストランもあったりして、一番やばいのがその規模のでかさです。1日は絶対いれる規模です!とりあえず、広い。木の匂い満点です。そして、オシャレ&安い!


Chillin at IKEA_c0140843_2230758.jpg

僕がIKEAで大好きなのが、子供部屋の家具。とりあえず、かわいすぎます。やばい。こんな環境で育つ子供は絶対できた人間になること間違いなし!お子様部屋には是非IKEAをお選びください!

そんなわけで展示会用の備品も買い、あとは来週月曜日をむかえるのみです!皆さん、是非是非足をお運びくださいね。とりあえず、乾杯しましょう(笑)



Hey yo what up? It's your boy U$K. I went to IKEA to buy some stuff for our exhibition. When I was in LA, the furniture in my crib was all IKEA products. I love it cause it's not only cool but also cheap. And I love their kids room stuff. So lovely. Anyway I got what I want and I'm ready to launch the exhibition. Let the party begin dude!!

U$K

by BAKANAL | 2008-01-23 22:32 | U$K

<< Final process ma2 report vol.4 >>