MOJA SHIGE NIGHT

MOJA SHIGE NIGHT_c0140843_141531.jpg

ちゅーっす!U$Kです。今東京は雪が降っています。ウソです!これからみたいです。さて、先日はCRIMIEさんのプレスであるMOJA氏にご招待をいただきまして、遊びにいってまいりましたMOJA SHIGE NIGHT!会場に入るなり、パンパンで動けないくらいのお客さんが集まっており、半端じゃない盛り上がりでした。It's totally packedです。しかし展示会の準備が色々あって、ちょっと顔出すくらいしかできませんでしたが、CRIMIEの皆さんありがとうございました!今度はがっつり遊びに行かせていただきますので!お疲れ様でした〜。



Hey yo what up? It's your boy U$K. I have been so busy for our 1st exhibition. Damn! I've never expected how hard it is. Anyway, clothes brand CRIMIE's press MOJA hooked me up to his club event "MOJA SHIGE NIGHT". I just stopped by to check it out. It was totally packed by so many people. It made me know they got nice crew and so many their fans. I gotta work so hard to stand up same line as theirs.

U$K

by BAKANAL | 2008-01-21 01:05 | U$K

<< ma2 report vol.4 Mac Book Air >>