CHRONO MUSIC SHOWCASE x VIRGO MUSIC SHOWCASE

c0140843_2474674.jpg

ちゅーっす!U$Kです。今晩はVirgoさんにお誘いいただき、”CHRONO MUSIC SHOWCASE x VIRGO MUSIC SHOWCASE”にBAKANAL crewのニューフェイスであるYNGと共にお邪魔させていただきました。とりあえず、テキーラで乾杯!ちぇい!


c0140843_2481429.jpg

様々なLIVE ACTがあり、なかでも外せないのがCHRONO METERです!なんとメンバーの中にVirgoさんの喜多条氏が!僕ビックリ、たまげました!しかしデジタルと生バンドが融合した世界に、気づくと自然と体が揺れていました。ウッドベースがこれまたかっちょよすぎです。いやぁ、今日は本当にいいもの見させてもらいました!Virgoの皆さん、お疲れさまでした!そして、ありがとうございました!



Hey yo what up? It's your boy U$K. Virgo hooked me and new BAKANAL crew YNG up for their event "CHRONO MUSIC SHOWCASE x VIRGO MUSIC SHOWCASE". Many bands were playing and mesmerizing people there but let me focus on one of them "CHRONO METER". One of the member is actually Virgo's CEO. I was surprised about it for real. He has so many talents. That's what's up! We really enjoyed it. Thanx Virgo crew.

U$K

by BAKANAL | 2008-01-13 02:56 | U$K

<< ma2 report vol.3 It's packed... >>