Now working

c0140843_11529.jpg

毎度!U$Kです。最近遊んでるブログが続いたので、今日はBAKANAL本来のclothesについてpick up。実は、今ジーンズの制作に入っています。ジーンズの名所、岡山県での国産にこだわり、ジーンズもかなり渋い1本になっています。詳細は年内にアップできると思うので、チェックよろしく御願いします。こちらの写真は革パッチ。BLACKの革にBLACKのロゴの型押しです。まさにBLACK on BLACK!!


c0140843_1152911.jpg

こちらが金型です。これで革に押していきます。この金型も非常にキレイで、アクセサリー的な感じもしますね(笑)まさに職人のみがなせる技です。というわけで、BAKANAL original denim pantsご期待ください!!



Yo what it do? It's your boy U$K. We are now working to make BAKANAL original denim pants. The picture is our black leather patch with black BAKANAL logo. It's BLACK on BLACK baby! The denim is gonna be really simple but looks like kinda new and fresh. The hint is BLACK on BLACK. It should be done next month fo sho. Keep checkin it out. One.

U$K

by BAKANAL | 2007-11-27 01:21 | U$K

<< Kusatsu Hot Spr... My homies >>