It's finally out!

c0140843_10158.jpg

はい!毎度です!U$Kです。今日の東京というか、日本列島が凍えましたね。半端じゃない寒気がおしよせ、鼻水がノンストップでした。さて、そんな時は暖かい料理を!というわけで、ついに出ましたね。「ミシュランガイド東京」が!皆さんもうゲットされましたか?BAKANAL crewの食神と言われる私が買わないわけがありません!しかも僕の後輩の天ぷら屋「深町」が星1つ獲得していたのにはビックリです。いやぁ、これからガンガン自らの舌で星つけに行きたいと思います。寒さにまけずに行ってきます!



What up boy boy! It's your boy U$K. "MICHELIN GUIDE TOKYO "edition is finally out! I have waited for this book for a long time. I am famous for kinda gourmet guy in BAKANAL crew. Haha. I used to drive 3 hours to eat fried dumpling. My enthusiasm about food is huge! I am gonna check the book and some restaurants there for real. Aiiiiiight. One!

U$K

by bakanal | 2007-11-23 01:03 | U$K

<< New kicks BAKANAL rider >>