The end...

c0140843_12553681.jpg

毎度!U$Kです。昨晩、いつものように楽しくFFをmy partnerの某デザイナーさんとやっておりましたところ、衝撃の展開が。今回のこのFFは2年くらいかかって、ようやっと一人前だ的な感じで、あまりに長い道のりに、2人そろって急遽退会しました・・・。1ヶ月育てあげてきた、各々のプレーヤーも削除。昨晩はラテーヌ高原というフィールドで、僕らの死に場所を求めてウロウロ。たんぽぽみたいな花の周りを特にウロウロ。たまたま通りかかった見知らぬプレーヤーに装備品やお金の大放出プレゼント。絶対あいつはラッキーに違いない。そんなこんなで昨晩、FF終えました。最後に記念写真を2人で撮ってみました。シュールでなりません!



Yo what's up? I used to talk about online game on this blog. My partner who is a famous designer and I suddenly withdrew from this game! We heard kinda rumor like it takes a few years to be a good player. Damn! That's long way to go. That's why we did. We looked for the place we should die in the game last night. Totally funny. This is the picture before we die. I couldn't stop laughing! Hahaha!

U$K

by bakanal | 2007-11-12 12:56 | U$K

<< My food n my 2 ... Cucumber >>