Packed by pimpin

c0140843_16241511.jpg

毎度!U$Kです。今日はホントに寒いですね。冬がすぐそこまできてます。しかし、そんなのものともせずに行ってきました、TOKYO MOTOR SHOW!先日のブログで取り上げましたが、スニーカーは僕の体の一部です。18で免許を取って以来、車も同じく僕の体の一部です!そんな車バカU$K、会場入りするなりテンション大爆発で大変なことになっておりました。しかし肝心のデジカメ忘れました・・・。まぁ、いいか!

これといってお目当ての車はなかったのですが、各ブースの隅々までチェックしてまいりました!どのメーカーもかなり魅力的なラインナップ。でもやっぱり僕のお気に入りはこいつかもしれません。ROLLS ROYCE PHANTOM!存在感半端ないです。伝統のフロントグリルが放つ、なんともいえない圧が鳥肌です。明日までの開催で、車好きでも車好きでなくても、場の雰囲気がこれまた最高なので、絶対に行く価値ありですよ!



Yo what's up? I just checked the TOKYO MOTOR SHOW. You guys already know I'm mad about sneakers. I'm also crazy about cars. When I was in LA, I saw so many pimpin around Beverly Hills. Everytime I saw them, I was like "Daaaaamn!".

The show was fantastic for real. The arena was totally packed by pimpin and people. I couldn't stop to say "Daaaaamn!". My most favorite one is the picture, "ROLLS ROYCE PHANTOM". I felt kinda pressure from the traditional vertical front grill. I wish I could have it in the future...

U$K

by bakanal | 2007-11-10 16:25 | U$K

<< MIX TAPE 02 Damn!I got em! >>