I got the shit!!

c0140843_15501341.jpg

ちぇいっす!どうもどうもU$Kです!先日ぼくあてにお荷物到着!開けてみるとROCKSMITHさんからでした!わーーー!!

ROCKSMITHさんは、僕がまだ20歳くらいの頃からずっと着ているブランドで、僕は身長が190近くあるんですが、その当時XXLサイズを作っているブランドがほんとに少なくて、めちゃくちゃ重宝しました!そしてブランドのバックグラウンドが非常に共感でき、ヒップホップ好きの僕にはたまりません!もちろんヘビロテさせていただきます!ROCKSMITHの皆さんありがとうございました!



Hey yo what it do? It's your boy U$K! I just got the shit from ROCKSMITH. These shirts are pretty tight! I've been wearing ROCKSMITH since I was 20. I'm kinda tall guys in Japan and a few brands made XXL at the time. So it was hard for me to find my size but ROCKSMITH fits me. And I love their culture. Thanx ROCKSMITH.

U$K

by BAKANAL | 2009-04-16 15:57 | U$K

<< BOOK NOW ON SALE >>